2018. március (5)
2018. február (3)
2017. december (2)
2017. november (3)
2017. október (3)
2017. július (3)
2017. június (4)
2017. május (4)
2017. április (3)
2017. március (5)
2017. február (5)
2017. január (1)
2016. december (2)
2016. november (1)
2016. október (1)
2016. szeptember (1)
2016. augusztus (2)
2016. június (2)
2016. május (2)
2016. április (2)
2016. március (1)
2016. február (1)
2016. január (5)
2015. december (4)
2015. november (2)
2015. október (1)
2015. szeptember (1)
2015. augusztus (2)
2015. július (2)
2015. június (1)
2015. május (2)
2015. április (2)
2015. március (2)
2015. február (10)
2015. január (2)
Címkefelhő
ajándék barátság bizalom boldogság bonbon Budapest cipő csokoládé cél egészség első benyomás emlék futás férfiak főnök gyerekkor gyógyulás hatékonyság idő időbeosztás inspiráció jövő kaland kapcsolat karnevál karrier kihívás kisugárzás kitartás kommunikáció kreativitás közösség különleges magassarkú metropolisz mosoly motiváció mozgás munka munkahely nevetés nyitottság nyár nő nőiesség nők pihenés Rotterdam részmunkaidő siker szenvedély szerelem szeretet színház Születésnap találkozás tapasztalat teljesítmény Thaiföld tisztelet tudatosság tánc utazás verseny visszatekintés várakozás zene állásinterjú álláskeresés élet élmény érzelmi intelligencia önbizalom önismeret öröm
A stílus, és ami mögötte van
2015-07-12 09:50Stílusunk épp olyan fontos az üzleti életben, mint a weboldalunk, vagy a stratégiai tervünk. És gyakran többet mond el rólunk, mint a névjegykártyánk. A stílus szubjektív, de a biznisz világban egyet jelent az igényes és kreatív megjelenéssel. A pozitív összkép pedig sokszor nem várt előnyökhöz is vezethet.
Az üzleti megjelenés nagy örömünkre ma már jóval túlmutat a szürke kosztümökön és fehér blúzokon. Nem csupán a lehetőség adott, sokkal inkább ajánlott megmutatni egyéniségünket egy tárgyaláson, konferencián vagy a partnerekkel töltött vacsorán. Természetesen a dress code-okról, az írott és íratlan szabályokról nem szabad megfeledkeznünk, de érdemes teret engednünk fantáziánknak.
Stílusunk, akár csak vállalkozásunk logója, a védjegyünkké válhat, ha sikerül igazán önazonos darabokat választanunk. Bátran kísérletezhetünk a színekkel, mintákkal és fazonokkal, szem előtt tartva: a kevesebb mindig több. Ahogy a cégünket jellemzik a jó ötletek, úgy ültethetjük át ezeket öltözetünkbe is. Ízlésesen kreatív és egyedi megjelenésünkkel éppolyan pozitív lenyomatot hagyhatunk leendő partnereinkben, mint szakmaiságunkkal.
Fontos, hogy a férfias vállalkozói világban ne feledkezzünk meg nőiességünkről. Merjük megmutatni a részletek iránti érzékenységünket, kedvenc színeinket és ötletes kombinációinkat, hiszen velünk született a tetszeni akarás vágya. A helyesen megválasztott formákban pedig bármelyik üzleti programunkon hódolhatunk e természeti törvényszerűségnek.
A stílus tanulható és személyre szabható, állítja a téma igazi szakértője, Schiffer Miklós.
Véleménye szerint a stílusos és magabiztos nők bájjal hagynak nyomot.
Eredeti megjelenés: www.dorco.hu
Címkék: fantázia • nőiesség • stílus